منتدى احلى عرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى احلى عربدخول

descriptionقدها او مو قدها الكل يدخل.......يلا Emptyقدها او مو قدها الكل يدخل.......يلا

more_horiz
جبت لكم لعبه حلوه

تطرح على العضو اللي بعدك شي وهو يجاوب اذا هو قدها او مش قدها

لكن بكل صراحه
قدها

ترقص في الشارع

descriptionقدها او مو قدها الكل يدخل.......يلا Emptyرد: قدها او مو قدها الكل يدخل.......يلا

more_horiz
لو الشارع فاضي

ممكن تقول للي بتحبه بأعلي صوتك ادام الناس

بحبك

descriptionقدها او مو قدها الكل يدخل.......يلا Emptyرد: قدها او مو قدها الكل يدخل.......يلا

more_horiz
اكيييييييييييييييييييييييييييييييييييد
ممكن تكتب على ظهرك اى كلمه مضحكه جدااااااااااااااااا وتمشى فى الشارع والشارع زحمه

more_horiz

اه امشي ليه لأ .. هوا احنا بنخاف ..

ممكن تقف في البلكونة وتصرخ بعلو صوتك وتقول .. ( انا مش قصير وقزعه .. انا طويل واهبل ) ؟؟

more_horiz
ههههههههههههههه
قدها
تقدر تقف فى الشارع ترقص و بصوت عالى تقول رقصة المجنونة يا بابا على المجنونة

more_horiz
ههههههههههههههههه

لو الشارع فاضى زى ما قال بؤلا :D

تقدر تضرب واحد متعرفوش بالالم فى الشارع ومتجريش؟

more_horiz
لا مش قدها
ههههههههههههه
تقد و انت ماشى فى الشارع و ناس جاية فى وشك تروح مصوت قى وشهم و تكمل مشى عادى؟

more_horiz
ههههههههه
طيب لية الرخامة
لا ماقدرش
اخاف يضربونى
ههههههههههه

تخش خناقة مع واحد اقوى منك وانت عارف انة هيضربك و هيبهدلك ويطلع عينك

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههههه لا طبعا
تعرف وانت فى الدور العاشر وتلاقى واحد ماشي تكب عليه مايه متلجه وبعدين مايه ساقعه وتقف تقوله انا اهوة انااهوه لو شاطر امسكنى

more_horiz
هههههههههههههههههههههه قدها اوى اوى اوى

طيب تقدر تاخد موبايل صاحبك وتخبية منة كِأنة اتسرق وتدور معاة وتفضل كدة يومين معاك الموبايل وف الاخر تديهولة

more_horiz
ههههههههههههههههههههه

شكلك عملتيها في واحده صحبتك يانهااااااااااااال

لا مش قدها مش توصل للدرجاتي

انا ممكن اعملها اه بس اديهالو في نفس اليوم

تقدري السؤال للبنات تروحي تقولي لواحد عجبك انا معجبه بيك اوي اصلك ولد اموور موووووت

وانا نفسي اتعرف علي القمر

more_horiz

لو واحد مش اعرفه معرفة شخصية مستحيل اعمل كده ابدا
على فكرة يا بيولا حكاية الموبيل ديه حصلت معايا وفضلت اسبوع مش يومين

اللى بعدى
تقدر تقروص بنت فى رجلها وانت ماشى وتكمل مشى عادى

more_horiz
جزاك الله عنا كل خير

more_horiz
مشكوووووور على الموضوع
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد