منتدى احلى عرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى احلى عربدخول

زوكا هنا

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
مشمش
اميرالغالى
nightmare
omar2007
AlaaFox
BonBonaaa
boillaa
حبيب قلبى
..(saso)..
Ahmed_Pop
LOLO CATY
MALAK
Witcher
AnA_Wi_HabibY
18 مشترك

descriptionزوكا هنا Emptyزوكا هنا

more_horiz
انا جيت يا ولاد ..
وسعيد بأني عضو صغنن معاكوا يا رب اكون خفيف عليكوا ..
حاولت ابتكر علي قد ما اقدر في اسم الدخول وابعد فيه عن الأكتئاب الي مش عاوز يسيبني ويا رب اكون نجحت ..
ووووووو ... بس

عدل سابقا من قبل في 11.12.07 13:00 عدل 1 مرات

descriptionزوكا هنا Emptyرد: زوكا هنا

more_horiz
أهلا بيك يا أحلى عسل مر
أسم خلو قوى لما شوفته أمبارح قلت ياترى مين ده
و دلوقتى أتأكدت انه أنت
أنا طبعا أعرفك
بس الأعضاء اللى مش موجودين لسه مايعرفوش العسل اللى أنا أعرفه
ياريت تعرفهم على نفسك يا جميل
معاك المايك

more_horiz
ازيك يا حزوم عامل ايه يا باشا ؟ و بيولا عامل ايه ؟ ابقى خليه يجى هنا عشان نكون احلى شلة زى زمان مع القمر توتى واحلى اعضاء باذن الله
وعلى فكرة يا زوكا النيك نيم ده احسن من التانى بكتير
خليك كده دايما ياابنى متفائل ده انت فى البكالوريوس يعنى احلى سنة يا باشا
ربنا يوفقك انت وبيولا وتجيبوا امتياز واقل من امتياز مش عايزة
اوك

more_horiz
سمعت عنك كتير من توتى
وبيقولو عليك دمك خفيف جدا
تشرفت لمعرفتك

more_horiz
شفت سمعتك وصلت للقمر يا قمر

more_horiz
مساء الخير عليكم كلكم يا اجمل اعضاء ..
معلش انا أتأخرت في وضع تعريف بنفسي عشان مش لقيت حاجة اقولها بصراحة ومش عارف اقول عن نفسي ايه ...
طبعا اسمي حازم
طالب في البكالوريوس في كلية التجارة العتيقة الأثرية ..
وعندي 20 سنة ..
أقول ايه كمان ؟؟
اه الهوايات ..
اول حاجة بحب كرة القدم عشان ايام الشباب بقي لما كنت بالعب كورة كنت مدأرم كدا وباعدي من اكبرها واحد انما دلوقتي العضمة كبرت وما عادش ليا تقل عالحاجات دي ...
نسيت اقول ان جنسيتي اهلاوي ودا ما يمنعش اني اعترف بالجنسيات الأخري الموجودة معانا هنا لو كان في حد لونه ابيض يا ريت ما يكسفش ويقول ..
كمان انا بحب البرمجة ودا الي حاليا مركز عليه .. عشان الحاجة الوحيدة الي استثمرت فيها عقلي وجابت نتيجة هيه الكومبيوتر .. بس طبعا الأستثمار مش كان دايما ناجح لأن في شوية ايام كنت عاوز اروح فيها لسمكري يكشف علي ايدي وضهري عشان كانوا بيسيأوا كل ما أحركهم من كتر القعده علي المدهول الكومبرورار ..
بحب حاجات كتير كمان زي كل واحد ملتي هوبيز بس نركز علي اهم واخطر واحدة في دول وهيه ...
اني بحب اكتب قصصص .. تعبانة اه ... بس يعني شغالة ..انا عارف ان الي بيقراها مش هيعجب بيها من اول مرة.. وفي الغالب مش بيعجب بيها الي الأبد .. بس مع الزن علي الودان والألحاح هيعجب بيها بالعافية ان شاء الله .. طبعا باكتب قصص مع التحبيشات بتاعتها دي الخواطر بقي والأشعار النص لبةو الأضافات دي ..

اقولكوا حاجة من الشعر الحلمنتيشي بتاعي ؟؟؟
ولا بلاش دحنا لسا بنتعرف ..
باشكر كل الأخوة الأعضاء الجمال الي شرفوني هنا .. وبالترتيب اقول لتوتي انا حاولت اقول حاجة عن نفسي اهه تعرف بقية الأعضاء عني رغم اني المرة الي فاتت حاولت اكتب حاجة وما عرفتش ..
وأقول لملك شكرا يا ملك علي الكومنت بتاعك وهاقول لبؤلا ان شاء الله عشان هوا عاد بيدخل نت الخميس بس .. وهحاول اذاكر ان شاء الله عشان ننجز في الكليه دي والله حاولت بشتي الطرق اني اجييب تقدير ومنها اني اذاكر بس برضه مش نفع .. كل سنة الاقي المجموع جه قبل التقدير بخمس درجات وهوووووووب وقف .. عملت اللي ما يتعملش وبرضه كل سنة كدا .. خمس درجات بالظبط .. مش عارف ليه رغم اني بادي المذاكرة حقها وعارف ضرورة ان الواحد يطلعله بحاجة من الأربع سنيين دول ..
ربنا يسهل ونشوف هيحصل ايه الترم دا ..
وباقول ل لولو اكيد انا الي اتشرفت بصديق وأخت ان شاء الله مش هتسمعي بعد كدا لأن الكائن نفسه بقي موجود معاكم هنا وهوا هيرغي ويكلم لغاية ما تحدفوه بكيبورد عشان يسكت ...
وباقول لتوتي اخيرا .. شكرا لدعوتك ليا اني اكون معاكم هما في المكان الجميل دا ..
شكرا يا توتي
..

more_horiz
هاى زوكا
احنا بقة عايزين نقراى القصص التعبانة بتاعتك
هنستحمل متقلقش
وعلى فاكرة انا برمجة الكمبيوتر جنتنى
لان الكمبيوتر بتاعى غبى
اسال توتى وهى تولك خلينا نستفيد منك يا اهلاوى
وياريت نشوف احلى قصص انت بتكتبها
على فاكرة انا خريجة تجارة وبحب المحاسبة جدا بس اولادى اكلووو عقلى ونسيت حتى اسمى
يلا خلينا نشوفك تانى

more_horiz
من عينيا اقريكم ويارب يعجبكم اسلوبي ..هتلاقي في القصص القصيره اول موضوع ليا هنا وهوه قصه قصيره يارب تعجبكم ..
وعن البرمجة فدي ربتلي الخفيف وكنت كل ما اغلط اخد علي دماغي لغاية ما كرهت البرمجة ..
كنت مبرمج فيجوال 6 وفي حالي طلعولي قالولي هذا عصر الدوت نت يا فتي .. والسي شارب الان بيستخدم كتير .. شقلبت حياتي وشقلبت نفسي عشات اتعلم ودا كان موال طويل جدا ..
ولغاية دلوقت باتعلم .. وكل ما اتعلم حاجة يطلعولنا بحاجة جديدة .. انا شاكك ان ميكروسوفت بتعملها معايا عند ..
وانا في كلية تجارة .. ومش غاوي محاسبة رغم اني في القسم بتاعها .. النهاردة كان امتحان التكاليف .. انتي عارفة طبعا الماده دي عامله ازاي .. طلعت م اللجنة اصلع .. من كتر شعري الي اعدت اشد فيه في اللجنة ..
بس خلاص المادة دي خلصت وراحت لحالها ..وانا حاسس في بكرة ببسمة امل

more_horiz
الله الله
أحلى تعريف لعضو بنفسه
عجبتنى فى كلامك
انا أحمد بوب و برحب بيك فى المنتدى و يارب نكون أخوة كويسين

more_horiz
شكرا يا احمد لمرورك .. واتشرف اني اكون اخوك وصديقك كمان .. ان شاء الله نكون اخوة بجد ..

بس احب اقولك تحذيري الدائم والمستمر .. خلي جنبك علي طول دوا الضغط عشان انا احتمال تصاب بيه من دماغي المتلوهة ..

انا تقريبا باعمل زي الكارتون الي في الصورة الرمزية بتاعتك .. بس انا مش باخبط دماغي في جهاز الكومبيوتر .. انا في الحيطة علي طول ..اصلي بخاف نسمة هوا تيجي جنب التابوت ( الكومبيوتر ) بتاعي حبيبي .. دنا مربيه عالغالي ..

more_horiz
زووووووووووكا

حبيب حياتى
معاك حياتى
وتعاليلى ياما

انت هنا يا كابتن
طب قولى
خدنى فى ايدك

عموما مااااااشى

على فكرة الاسم دا احسن من التانى
اهلا بيك فى الارض ايها البشرى

more_horiz
اهلا بيك فى الارض ايها البشرى
هههههههههههههه حلوة قوى دى يا ساسو

more_horiz
خلاص بقى
اهو وصل بسلامه

ههههههههه

حمدله على السلانه

more_horiz
مساء الفل يا جماعه .. انا اسف يا ساسو اني مش قلتلك اني هنا وارجوكي تعذريني ..
اما الأسم دا مش عارف ليه مش مستريحله ..
التاني كان فيه اكتئاب كدا .. وكنت حاسس معاه بمتعه ..
يلا خيرها في غيرها .

more_horiz
على فكرة يا زوكا الاسم ده احلى موت من التانى وبيبن رومانسيتك اللى بتحاول تخفيها ورا الاكتئاب
خد كلامى ثقة يا باشا واستريح للاسم

more_horiz
انا بحب اسم المخلوق العريب عن نفسى
كفاية انى عرفتك بيه

more_horiz
طيب يا جماعه واحد مخلوق وواحد انا وحبيبي .. مين يذود ؟؟

more_horiz
لا محدش هيذود
كفايه انك حازم

more_horiz
ومش اي حازم .. دا حازم زوكا ..
يعني عصر جديد من التخلف العقلي .

more_horiz
هاى زوكا بما انك متحمس للكورة فقولت اهنيك
مبروك للكاس

more_horiz
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لووووووووووووووولوووووووووووو
ما تتصوريش انا كنت هاجنن اد ايه ساعه الماتش .. وفرحت اد ايه بعديه ..
كله كان فاقد الأمل في البطولة دي وكل الأراء كانت محبطة .. عشان كدا كانت المفاجأة جميلة لما اتحققت ..
بس كان الأصرار باين علي اللعيبة .. ودي اول بطولة يلعبها المصريين وهما عارفين انهم احسن من الباقي .
شكرا يا لولو .. انا كنت ناوي اروح العب معاهم لولا انه جالي كرمب في رجلي خلي حسن شحاتة يفضل انه يريحني هنا عشان الأصابة ما تكبرش .

more_horiz
مييييييييييييييييييييين زوكا يا ابن العفريته جيت امتى ياد ويا ترى لقيت مواصلات من الشرقيه للمنتدى ولا الهوى رماك هاهاى حبيبى وحشتنى يا معفن على فكرة يا جماعه زوكا ده من اجمل اعضاء شلتنا اللى هيخليكو تتنفخو سورى قصدى تسخسخو من الضحك . واد يا حازم بجد والله نورت وانا هتابعكم من اوكرانيا وابقى رن ولا اتصل ياد .باى

more_horiz
لا يا خفيف جيت بالطيارة الخاصة بتاعتي .. انا باركنها فوق السطوح .. وبعدين انا صغنون ومش باضحك حد .. انا الي كل ما اكلم تضحكوا ..

انتا الي نسيتني يا كتكوتي .. ابقي افتكرني ولو حتي ب بليس كال مي وانا هارن .. انما طول منتا ناسي ... انا هابقي زعلان ...

more_horiz
الله الله حتى ده بتقوله يا كتكوتى خدعتنى يا زوكا
ماشى
هههههههههههههههههههه
كتاكيتو بنى

more_horiz
لا انتي توتي كتكوتي .. هوا لسا ما طلعش م البيضة ..
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد