منتدى احلى عرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى احلى عربدخول

descriptionانـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!! Emptyانـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!!

more_horiz
انـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!! 881438662

من فضلك
أتوسّل اليك
فلم أعد أطيق حبّك
و أنا على مرمى شباك غرامك
ارتشفت من الوداد
جرعة..
فأصبحت بك متيما
فكيف لي
اذا ذقت منه شهدا
وطبت ملاذا..

أترك المسافة بيني و بينك
لا تخاطبني
فالعيون تصدقك القول
لا تلمسني..
فآثار خربشاتك
مازلت تنزف رقة
لا تقسم
أكيد ..دقات قلبك
تترنّح على أوتار مجرى احساسك

رافقت القمر
استأنست السهر
كتبت الأشعار
تسلسلت الخواطر
بشتى الأفكار
سأسلي الليالي الطّوال
و العزّل من شغف الوتر
اني منسحب من لائحة العشاق
`1q

descriptionانـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!! Emptyرد: انـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!!

more_horiz
عن جد لا أعلم من أنت؟
غير أني أبحث عنك
أحتاجك أن تأخرت
فأعود وأبحث عنك بين خيالتي
نحن يااا أملى أحساس جديد
بحث بين الاكوان عن شئ فريد
فأجبتني
انت يا انسان قادم من بعيد
وأنا معك تهدأ مشاعري فى جرف عنيد
وفى بعدك تتدافق مشاعري
ضع سري عندك بين الرموش والوريد
يا حروفي
انظر لعيناي ستجد حروف شعرك والمزيد
أاااه منك ياثورة العشق والشوق

يسلم احساسك
والكلام اللي بين السطور
تقبل مروري
تحياتي

descriptionانـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!! Emptyرد: انـــــســـحــآآب عــــاشــــق...!!

more_horiz
شكرا يا قمر

more_horiz
شكرا غلاتي على مرورك 🇦🇸

more_horiz
good luk

more_horiz
THANKS HUNY

more_horiz
يعنى ايه ههههههههههههه

more_horiz
يعني شكرا عزيزي

more_horiz
انا مش جاهل للدرجه وبعدين انا قولتلك تقولى

more_horiz
الله وفي حد قال انك جاهل وبعدين انت اللي طالب
عالعموم انا اسفه لو انت فهمت غلط

more_horiz
انا مش عارف يا غدير انتى ليه بتاخدى اى حاجه بزعل او بجد انا عاوززك تبقى فرش وبعدين انا بهزر معاكى وانا قولتلك قبل كده خلااااااااااااااااص احنا اخوات واصحاب وحيايب ولا ايه مش معقول نزعل من بعض خالص ماشى اوانا اللى اسف لو زعلتك

more_horiz
ولا يهمك يا غالي حصل خير وياسيدي عارفه انك بتهزر و اكيد اخوات واصحاب وعلى فكره انا مزعلتش
بس وياريت تعزرني اصلي اتنرفزت شويه

عدل سابقا من قبل GHADEER في 29.05.09 21:49 عدل 1 مرات

more_horiz
اوكى ولا يهمك
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد