منتدى احلى عرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى احلى عربدخول

descriptionلاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية ) Emptyلاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية )

more_horiz

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيفية تحضير الجن

بأختصار كيف تستعين بالجن ؟
للأستعانة به فى بعض الأمور او انه ينفذ لك اي شيء تبيه

أولا تجيب بيضة مسلوقة و تكون بارده تحطها فى كاس مويه و تحط فى المويه زعتر و تخليها 5 ايام بعدين تاخد الكاس و لازم يكون البيت عندك فاضى او يستحسن ان المنطقة تكون هادية يعنى احسن وقت يكون الفجر علشان البشريه اللي عندك يكونون نايمين

و بعدين تجيب بخور من عند العطار و تجيب معاه حاجة اسمها عين العفريت هذا بخور بعد بس اسمه كذا

تبخر البيت كله و بعدين تدخل الحمام وتطلع البيضة مقشرها و تسبها فى اى ركن من اركان الحمام

و المويه اللى فيها زعتر ترش فيها الحمام على الأرض

و بعدين تولع شمعة على باب الحمام و تطفى النور كله

و تدخل الحمام و تاخد نفس طويل بس خذ حسابك اهم شيء انك ما تخاف علشان لو خفت الجن او الخادم اللى بيطلعلك ممكن يأذيك لو انت خايف منه

و تاخد نفس طول و تقول بصوت عالى اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

تنتظر 4 ثوانى و تقول اااااااااااااااااااااااااااه بصوت اعلى

و بعدين تقول اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه مره ثانيه

بتلقى احد يدق عليك الباب

ولا تناظر في اي اتجاه ثانى ولا تطلع علشان فى الحالة ذي الخادم ممكن يطلع لك و يأذيك لا قدر الله

تقول ااااااااااااااه مره ثانيه وتلقى الباب يدق مره ثانيه بس المرة ذي اقوى

استمرررررررررررر

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا

ااااااااااااااااه

و بعدين بتلقى الباب اتكسر واهل البيت تلقاهم داخلين عليك و يقولولك

احترم نفسك شوية عايزين ننام بقى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعيش و تاخد غيرها

descriptionلاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية ) Emptyرد: لاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية )

more_horiz
هههههههههههههههههههههههه

علي فكره انا عارفه الطريقه

عشان حصليت معيه اقبل كدا

في رساله علي ميل

تشكر علي الموضع الجميل دا

descriptionلاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية ) Emptyرد: لاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية )

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا بقراها قبل كدا
ومندمج بقى
وشوية وهقوم اجرب
هههههههههههههههههههههههههه

more_horiz
شكرا

more_horiz
ههههههههههههههه انا كنت مندمج اوى

descriptionلاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية ) Emptyرهيب

more_horiz
بجد رهيب يعطيك الف الف عافية

more_horiz
هههههههههههههههههههههههههههه
لاول مرة حصريا طريقة تحضير الجن ( جربتها وشغالة مية مية ) 503299

more_horiz
متعنا يا سيى بلسحر دةوشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

more_horiz
شكرا على المجهود العظيم
تسلم الأيادى و دايما فى تقدم

more_horiz
ممتاز اخي الحبيب
موضوع مميز

يسملو ايديك ونننتظر منك المزيد من المواضيع

more_horiz
wqw

more_horiz
هههههههههههههههه وانا اللي داخل بفلم رعب

more_horiz
شكراً لك
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد