منتدى احلى عرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى احلى عربدخول

descriptionإملأ الفراغ بالعضو المناسب.... تجنن بس لااحد يزعل ... Emptyإملأ الفراغ بالعضو المناسب.... تجنن بس لااحد يزعل ...

more_horiz
gfdsg
إملأ الفراغ بالعضو المناسب (( بدون زعل ))
لعبة بسيطه
كل عضو او عضوة
يدخلون ويحلون السوال اللى وضعه العضو اللى قبله والاسئله على شكل فراغات.......
مثال :

عضو يستهبل هو ....... ؟

اللي يدخل يضع اسم عضو في مكان النقط ثم يكتب سوال على شكل فراغ .... وهاكذا ..

انا ابدء :

السوال:
عضو طويل اللسان هو ................؟

ههههههههههههههههههههههههه

اللى بعدي يكتب اسم العضو ثم يكتب سؤال

تفضلوا

descriptionإملأ الفراغ بالعضو المناسب.... تجنن بس لااحد يزعل ... Emptyرد: إملأ الفراغ بالعضو المناسب.... تجنن بس لااحد يزعل ...

more_horiz
donna
عضو كثير الكلام.............................

descriptionإملأ الفراغ بالعضو المناسب.... تجنن بس لااحد يزعل ... Emptyرد: إملأ الفراغ بالعضو المناسب.... تجنن بس لااحد يزعل ...

more_horiz
طبعا زوكا ههههههههههههه
عضو فاكر نفسه التوت فروت؟؟

more_horiz
ToTyFruTTy

عضو جديد لسه مسجل يستحق كل تقدير واحترام وتبجيل ....الخ ?

more_horiz
انا اخر واحدة سجلت معاكو

lol! lol!

مين العضو الخيالى

more_horiz

العضو الخيالى زوكا

مين العضو المتواجد باستمرار .....

:ERS7UU6:

more_horiz
أكيد اكتر واحدة بتهتم بالموقع ... لأنها مالكته ... توتي طبعا ...

عضو بتحب مواضيعه ......

more_horiz
لازم واحد بس؟
عموما اختاروا واحد
توتى
ملك
زوكا

مين العضو اللى عايز تقوله ارحمنى؟

more_horiz
جزاك الله عنا كل خير
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد