منتدى احلى عرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى احلى عربدخول

موعد غرامى

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
omar2007
Sadam
nightmare
meka
nehal
NO WAY
..(saso)..
sanfora
AnA_Wi_HabibY
BonBonaaa
Witcher
boillaa
MALAK
17 مشترك

descriptionموعد غرامى Emptyموعد غرامى

more_horiz

موعد غرامى

اللعبة عبارة عن اننا هنعد من 1 ل 5 وصاحب الرقم 5 هيختار عضو ويديله موعد غرامى ويقول تفاصيل الموعد
(يعنى اللى بيفكر يعمله لو كان الموعد ده حقيقى)
وممكن العضو يختار عضويين ويعمل بينهم موعد غرامى وينظمه هو
يعنى مش مجبر يختار نفسه

انا هبتدى
111111111

يارب اللعبة تعجبكم

descriptionموعد غرامى Emptyرد: موعد غرامى

more_horiz
ههههههههههههههههههههه

تمام اوي كده

22222222222222222

more_horiz

3333333333

more_horiz
444444444444

more_horiz

5555555555
اسيب المرة ديه للى بعدى

more_horiz
111111111
أختار موعد غرامى بين بيولا و زكا
ههههههههههههههههههههه
قولولنا بقى الميعاد مشى إزاى

more_horiz
ههههههههههههههههههه

222222222222222222

في ايه ياتوتي ماينفعش كده

انا بؤلا اه بس راااااااااااجل اوي

more_horiz
333333333333333333

more_horiz
4444444444444

more_horiz

55555555555555
المقابلة بين زوكا وميكا وهتكون فى اى مطعم شيك يختاروه والميعاد الساعة 5 يعنى هيتغدوا وبعدها زوكا هياخد ميكا يفسحها بعربيته ويفرجها على الزقازيق حتة حتة وبعدها يوصلها لبيتها وميكا هتصمم انه يطلع عشان تعرفه على مامتها وهو هيدلع ويعمل نفسه مش عايز لكن هو من جواه طاير من الفرحة وبعدين هيطلع ويتعرف على اهلها وهيقدموله حاجة ساقعة لكن هوا برخامته المعتادة هيرفض وهيطلب شاى وهتدخل ميكا تعملهوله باديها وبعدها هينزل يركب عربيته ويسافر بلده تانى وهو مزاطط وبيسمع اغنية اول مرة تحب يا قلبى وتخلص المقابلة على كده وهو فى انتظار المقابلة التانية على نار

عدل سابقا من قبل MALAK في 23.03.08 23:27 عدل 1 مرات

more_horiz
ههههههههههههههههههه

11111111111111111111111

يابختك يازوكتي

اوعدني يارب

more_horiz

222222222
ههههههههههههه
احسدلنا الواد بقى
اصبر يمكن تقع فى ايدى المرة الجاية وهظبطك

more_horiz
3

ايه يا بت يا ملاك انتي بتحكي تفاصيل التفاصيل انتي بتتكلمي بثقة كدا ليه ... عمالة تتخيلي انتي بقي وتحلمي مش كدا ؟؟

علي انتي بتقوليلي افسحها في الزقازيق علي اساس ان الزقازيق دي شرم الشيخ التانية لا وبالعربية كمان .. هوا المتوفر حاليا عجلة وهاستلفها من بؤلا .. معلش يا ميكا دا الي تسمح بيه الامكانيات ..

ومن ناحية الغدا فحنا ناس جدعان اوي ... هامضي كمبيالة علي نفسي بخمسة جنيه وهاعشيها عشوة مالهاش حل .. هيه تأمر .. الفلوس اخر حاجة تفكري فيها يا ميكا .. الي تأمري بيه موجود ... هتتعرفي بقي علي كرم الشراقوة .. ومش بعيد اخدك زيارة للريف السعيد عند عمي نلهو ونمرح في المراعي الخضراء الخصيبة .. وناكل فول حراتي .. عشان طالع اليومين دول ...

اما عزومة فنجان الشاي فمش هاقدر اقبل عشان ورايا اجتماع مجلس ادارة .. ان شاء الله هقابل اونكل وطانط مرة تانية ..

more_horiz
44444444

more_horiz

5555555555555
ماهو لازم احكى تفاصيل التفاصيل
هى ديه اللعبة
انا اللى بختار الاشخاص وبظبط كل حاجة هتحصل

تعالى بقى يا بيولتى
الميعاد هيكون بين سنافورة وبيولا والواد بيولا هياخد سنافورة من الصبح بدرى ويطلعوا على اى ملاهى طبعا بالهامر بتاعته ويشغلها اغنية لو خايفة عارفها طبعا يا بيولا وهتروحوا تلعبوا وتعملوا كل اللى عايزينه وبعدها هياخدوا بعض ويروحوا يتغدوا فى المطعم الفخم اللى فى الملاهى وبيولا بقى يطلع محفظته اللى مليانة فلوس ويفض يتمنظر على سنافورة ويقوم دافع الحساب وواخدها ونازلين جرى يركبوا العربية ويلفوا بيها شوية وهو مصدع يا عينى البت باغانيه وبعدها يقولها انتى مش جوعتى ده بما ان يعنى بيولا بيحب الاكل الكتير هتقوله لا يا حبى لو جعان انت ممكن تشتريلك حاجة خفيفة تاكلها هو بقى يقولها لا ياروحى انا مش هحط لقمة فى بوقى من غير ماتكون معاكى
طول عمرك بتاع كلام يا بيولا
نكمل
تيجى بقى الساعة 11 وسنافورة تقوله يالهوى ده انا اتاخرت اوى ولازم اروح وبيولا يقولها ولا يهمك يا حياتى 5 دقايق بالهامر وتكونى قدام بيتك (بيتمنظر برضو) ويوصلها وينزل يفتحلها الباب ويبوس ايديها ويقولها تصبحى على خير يا عمرى وهى تقوله وانت من اهل الخير يا روح قلبى وتجرى على السلالم وهو يفضل واقف لحد ماتختفى عن نظره وبعدها يجرى يركب عربيته ويشغل اغنية اول مرة تحب يا قلبى(هو وزوكا زى بعض حتى فى الاغانى) وبعدها يتصل بيها ويسالها نمتى يا قلبى تقوله لسة بس هنام يقولها طيب خلى بالك من نفسك وتصبحى على خير (هى شغلة يا عم بيولا مانت قولتها مرة وخلاص) وهى تقوله وانت كمان خلى بالك من نفسك
سلام
سلام
خلص المقابلة على كده وفى انتظار المقابلة الثانية

more_horiz

1

تصدقي يا ملاك انك تنفعي تكتبي سيناريوهات .. هتبقي مؤلفة كبيرة في المستقبل

more_horiz

222222222
هههههههههههههه
ميرسى يا زوكا ديه شهادة اعتز بيها

more_horiz

3

بجد خيالك وااااااااااسع

more_horiz

4444444444
مش اوسع من خيالك يا جميل
وقصصك تشهد

more_horiz
ههههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة مووووووووت

5555555555

طب هو لازم موعد غرامى

اصلى مش فى المود
عموما  ملك هى اللى هتقوم بالدور دا بدالى
خصوصا انها مؤلفه زى العسل ودمها خفيف

بس مالكيش دعوة بيا
خرجينى برة المواهيد

more_horiz

111111111
لا ازاى بقى مش ينفع
لازم اجرب تاليفى عليكى شوية
بس ياترى اختار مين معاكى؟
مين؟ مين؟
ايه رايك فى عمور
المقابلة بين الانسة ساسو وعمور
تبدا المقابلة الساعة 8 صباحا حيث يكون الكابتن وصل تحت بيت الانسة ساسو وده ياعينى بعد سفر طويل من اسكندرية لهنا واول ماهيوصل بعربيته بقى هيتصل بساسو ويقولها ها يا حياتى جهزتى نفسك ولا لسة هتقوله اه يا روحى (الكلمة المعتادة لساسو) وهتساله انت فين دلوقتى ؟ هيقولها انا تحت البيت مستنيكى يالا انزلى بسرعة هتقوله ثوانى واكون قدامك وتجرى على المطبخ اللى هتكون مامتها واقفة فيه بتجهز الفطار وتاكل حاجة خفيفة وتبسوس مامتها بوسة سريعة وتقولها انها نازلة ومامتها تقولها خلى بالك من نفسك ومش تتاخرى عشان باباكى وهتقولها حاضر وهى بتجرى على باب الشقة وتنزل جرى على السلالم لدرجة انها كنت هتتكعبل بس الحمد لله ربنا ستر واول ماتوصل لتحت وتشوف عمور ويشوفها قلبهم هيزاطط من الفرحة وتقوله ازيك يا روحى وهو يقولها جود ويو وهى تقوله كويسة طالما شوفتك فيقولها تسلميلى يا حياتى وبعدها يقولها يالا اركبى مش عايزيين نضيع وقت وتركب ويشغلها موسيقى عمر خيرت ويطلع زى الصاروخ على اسكندرية تانى ويفسحها ويوديها الكورنيش ويحفروا اسمهم عليه وفى النص قلب و(to gether for ever) وبعدها يقولها انا واقع من الجوع ايه رايك نروح نتغدى واعرفك على ماما ويروحوا يتغدوا وطبعا الحاجة ام عمور عاملة الاكل التمام وكتير عشان يثبتوا انهم كرماء وهيتغدوا وبعدها تقعد ماما عمور تتكلم مع ساسو وتعجب جدا بيها وبدماغها وساسو وهى بتكلم مامت عمور تبوص فى الساعة تلاقيها 8 وتقول فى سرها يالهوى ده انا قدامى 3 ساعات على مااوصل البيت اعمل ايه بس ياربى وكمان ماما قالتلى مش اتاخر وتقوم قايلة لمامت عمور ولعمور انها اتاخرت اوى ولازم تروح وعمور يقولها مش تقلقى ثوانى وهننزل واروحك ويروح يجيب مفاتيح العربية والموبيل من اوضته وينزلوا جرى ويركبوا العربية ويسافروا فى طريق مصر اسكندرية الصحراوى وساسو القلق ماليها وبتسال نفسها ياترى هلحق اروح قبل بابا ولا هيقفشنى وانا راجعة متاخرة (يارب استر) وبعدها عمور يحاول يتفادى قلقها ويتكلم معاها عشان يشغلها والكلام ياخودهم وفى ثوانى ساسو تلاقى نفسها قدام بيتها وكان الساعة ونص عدوا فى لحظات وتتمنى ان اليوم يتعاد من تانى وتنزل من العربية وعمور ينزل وراها ويمسك ايدها ويقولها خلى بالك من نفسك وتصبحى على الف خير ولازم اشوفك تانى قريب وهى تقوله اكيد والمرة الجاية بقى انت اللى هتتعرف على اهلى وهو يفرح اوى ويقولها امتى المرة الجاية ديه تيجى؟ تقوله قريب يا روحى وتطلع شقتها وهى طايرة من الفرحة وتلاقى الحمد لله باباها مش جه وهو ركب عربيته وشغل اغنية (انا بعشقك - ميادة الحناوى )
ويسرح بخياله وهو فى انتظار المقابلة الثانية

انا تعبت اوى من الرغى

عدل سابقا من قبل MALAK في 25.03.08 1:43 عدل 1 مرات

more_horiz
لو سمحتى يا ملك الغى المقابله دى خالص من زاكرة المنتدى

more_horiz

333333333333
ولا تزعلى نفسك ياقمر
غيرت اللى مدايقك خالص